Rebranding Fitness Fight

Rebranding Fitness Fight

Primul proiect susținut de membrii asociației, care s-a bucurat de rezultate uimitoare și aprecierea binemeritată a fost procesul de rebranding pentru clubul FitnessFight. Materialele livrabile concepute au fost: logo, carte de vizită, postere, program, card abonament și autocolante pentru ferestrele exterioare.

Logo-ul sugerează ideea de comunitate unită în jurul aceluiași țel, asemenea petalelor dintr-o floare de cireș (SAKURA) care în cultura japoneză, reprezintă simbolul purității și al perfecțiunii spre care tinde clubul, totul pe fondul roșu al soarelui japonez, mărginit de simbolul unei centuri negre pe care stau înscrise valorile clubului: simplitate, respect și disciplină. 

Din punct de vedere spiritual, floarea de cireș reamintește privitorului de viața scurtă, dar frumoasă, precum petalele acesteia, ce cad la doar câteva zile după ce au înflorit. Mișcările de jiu jitsu și autoapărare practicate la FitnessFight sunt fluide, atente, lucru ce se resimte și din liniile de construcție ale logo-ului propus.

Membrii secției de design grafic au lucrat alături de colegii lor din celelalte două secții, cea de design ambiental și cea de design de produs. Lucru care a dus la un proiect complet, cu o identitate vizuală, un ambient și un totem pentru exteriorul clubului, toate concepute într-o manieră armonioasă ce reușește să inspire calitățile și valorile FitnessFight. 


  • Client: FitnessFight

ADD Plus Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul nostru ca să afli primul despre articolele și evenimentele noastre.

Prin selectarea acestei opțiuni, sunteți de acord cu Politica de confidențialitate și Politica privind fișierele cookies.

ADDPlus Logo

Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare.